Totaal aantal pageviews

zondag 27 mei 2012

Het schilderij van de relaxed zittend/liggende vrouw stond op de bank, af en toe dronk ik een kop koffie of thee al kijkend naar het schilderij. En verder CV maken, tekst over mijzelf schrijven, expositielijst, prijslijst maken voor de exposities in het Clockhuijs te Haren, een grote expositie met wel 100 werken, die ik woensdag 30 mei ga inrichten. En voor de kunst in de etalage in Lochem, waar ik bij fashion Tuunte, 3 schilderijen kan hangen op dinsdag 29 mei, moet ook info komen, en een tweet.
Dat ene been van het schilderij bleef me bezig houden, die gaat naar de horizon, die wijkt, dat wil ik niet, dat been moet rechtop staan. Dus een paar kranten over de bovenkant van de bank, ter bescherming voor eventuele verfspatten, je weet maar nooit. En aan de slag met dat been, witte verf erom heen, zodat die naar voren komt, en iets bredere bovenbeen bij de knie, en YES gelukt, het been staat goed.


Het hertje dat al onder het been verschenen was heb ik gespaard, en de goeie kijker ziet bij de bosrand nog een hertje. Vorige week vrijdagavond had ik op weg naar huis van Losser, een zwarte en een bruine ree gezien, ik was zo verbaasd, een pikzwart reetje. Dus die heeft een plek gekregen in het schilderij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten