Totaal aantal pageviews

donderdag 7 juni 2012

Ik heb vorige week 2 dagen in het atelier van het Grafisch Museum gewerkt,
hier een van de vele werken:

Vrijdagavond was de opening van mijn expositie in Haren, waar Lydia van Schaik op de vleugel speelde, en Bernard van Loon het publiek meenam langs mijn werk met speciaal gemaakte gedichtjes, ik heb op de klassieke klanken geschilderd.

En dinsdag heb ik samen met Panka Chirer in mijn atelier geëtst.
Gisteren was een speciale dag, toen kwam Fotograaf Dirk van Schie mij een dag volgen met zijn fotocamera, om een fotoboek van mij te maken:
"Een dag uit het leven van...."
Van ontbijt tot een boek lezen in de avond, met ertussen door het atelier met het schilderen, etsen en kleien, een bezoek aan Galerie Krepel, en mijn ouderlijk huis. Dirk heeft oog voor mooie details, ik ben erg benieuwd naar het boek, ik moet nog even geduld hebben voor het af is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten