Totaal aantal pageviews

woensdag 23 mei 2012

Ik heb het weekend meegedaan aan de kunstroute Losser/Overdinkel, mijn neefje Freek heeft me geholpen met de opbouw, 40 paneeltjes plaatsen, over een afstand van 150 meter, dat zag er goed uit.
Zondag kwam Elsbeth de Jong altviool spelen, en ik schilderde haar klanken op een papier dat ik over een aantal paneeltjes had geprikt. Mensen stapten van de fiets, en kwamen in het gras zitten, geboeid kijkend en luisterend.



De momenten dat ik thuis was, kon ik naar het schilderij kijken van de liggende vrouw. Het schilderij beviel met toch nog niet, er was iets met de benen wat me stoorde, en ik vond de stijl ook te af,
daar ben ik op doorgegaan, met dit als resultaat:
als je goed kijkt zie je rechts tegen het zwarte bos een zwarte ree,
die had ik afgelopen vrijdagavond gezien, langs de snelweg,
en in de ruimte tussen de benen kwam nog een extra hertje tevoorschijn, die heb ik er ook ingelaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten