Totaal aantal pageviews

donderdag 5 maart 2015

De expositie "Hetzelfde Anders" vraagt nu de voorbereidingstijd. Op 19 maart ga ik samen met Annemieke de expositie inrichten in Kunsthuis KEK Epe, waarbij Jeanette Hoekstra ons komt helpen, dat is super.
De meeste kleibeeldjes zijn al ge-raku-stookt, de laatste partij zal enkel hoog gestookt kunnen worden. Wie weet komen die later nog in aanmerking voor raku.












Ik heb het plan opgevat om van de serie "naakten" die ik in een schriftje heb geschilderd, in allerlei variaties, hoe klein ook, op mooi papier te gaan schilderen. mijn plan was groot te gaan schilderen, al snel had ik daar minder plezier in, en werd het formaat van 80 bij 100 cm gehalveerd, en gehalveerd, en nogmaals gehalveerd, zodat ik nu weer met veel plezier werk op kleine papieren werk, ongeveer 15 x 10 cm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten