Totaal aantal pageviews

dinsdag 10 februari 2015


Vandaag weer verder met de opbouw van de expositie Blauw-Druck in de Bergkerk, Deventer. Gisteren had ik samen met Tineke, Chris, Marijke en Jeanette een vervolg gemaakt met wat waar het beste tot zijn recht komt. Vandaag waren Jeanette en ik aan de slag om ons eigen werk op te bouwen, en kwam Jet nog even haar werk brengen. Bovendien wilde Jet het proces wel filmen van mijn tekeningen die omhooggetrokken moesten worden aan een stok. Gisteren had ik veel moeite gedaan om 7 draden te creëren zodat elke banier van tekeningen zelfstandig op 8,80 meter zou kunnen hangen, maar door knopen en in elkaar gedraaide draden was dat geen succes, en moest ik vandaag het balletje er nogmaals overzien te krijgen, zonder de hulp van Herman dit maal. En werd het een worp vanaf het orgel, en gelukt! De tekeningen hijssen, o, zo prachtig, wauw,......tot de draad breekt...aj,aj,aj.
Ik heb er een super filmpje van, maar deze is 350 Mb, en de blog accepteert maar 100 Mb. Daarom een kortere film van na de breuk van het draad,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten