Totaal aantal pageviews

vrijdag 23 januari 2015

Voor het eerst dat ik nu ingelogd ben op mijn Ipad op mijn Blog, toch typisch dat ik dit niet eerder voor elkaar kreeg. Misschien was de Ipad te traag en ik te ongeduldig. Zou zomaar kunnen. Nu kan ik de onderstaande foto alleen via kopieren uit mijn fotoalbum hier plakken, en hoe ik deze een slag kleiner krijg is me een raadsel , nu zie je maar een klein stukje van het schilderijtje. Eens kijken wat er met de foto gebeurd als ik het zo publiceer. Tja, een zwart vierkantje als foto, dat is dus niet de bedoeling.  Um....., om nou eerst de foto in picassa te moeten zetten, is toch ook weer omslachtig. Wel apart dat deze blog geen gebruik kan maken van de foto's op de Ipad, terwijl ik op de Imac wel de mogelijkheid heb te kiezen waar ik de foto vandaan haal. Het lijkt erop dat het me niet gaat lukken om de blog via de Ipad bij te houden, jammer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten