Totaal aantal pageviews

vrijdag 23 januari 2015

Vandaag aan het stoeien geweest met Kazuifels om vorm te geven aan een idee rond het thema Blauw-Druck, de expositie in de Bergkerk waar kunstenaars van de Vereniging Beeldend Kunstenaars Deventer VBK samen met kunstenaars van de Ateliergemeinschaft Schulstrasse Munster aan deelnemen. Opening 13 februari.
Mijn plan was eerst een kazuifel in de vorm van de plattegrond van de Bergkerk te maken en daaronder verbrand hout, waar een tipje van zichtbaar is. Dat heb ik laten varen, en dacht ik maak 3 pakketjes van Kazuifels en hangend deze aan een zijdendraadje zwevend, een halve meter boven de grond, met de titel Weg Waarheid & Leven. Maar ik ben alleen nog aan het uitvoeren,
nu ik voor de dagtekening lekker blauwe druksels maak, die me verrassen, gaat de energie weer stromen, en wil ik er wel een heel boek mee vol drukken. ga ik denk ik ook zo maar doen. En in het schilderijtje komt de bovenstaande thematiek weer op een geheel andere wijze tot uitdrukking.  Ik klik zo op het icoontje F en ben benieuwd of dit dan inderdaad ook meteen op FB staat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten