Totaal aantal pageviews

donderdag 22 januari 2015

Door het gemak van de Ipad heb ik deze blog verzaakt,
op de Ipad is het hup even een fotootje maken en snel op Facebook te plaatsen. Het gemak naar deze blog heb ik helaas nog niet gevonden.
Nu dus gewoon weer de moeite nemen om naar boven te lopen, de blog te openen, de foto's inladen, en publiceren.

Eerst even het beeld voor het graf van mijn vader, deze kwam met grote vertraging uit China, en werd in september geplaatst, nadat ik nog een aantal aanwijzingen ter verandering had gegeven. De frustratie dat het Mariabeeld zo'n andere uitstraling had, de verbondenheid tussen Maria en het kind was anders, niet mijn beeld. Toch heb ik besloten dat het oke was, want het idee dat het op het kerkhof bij een ander graf zou komen te staan, klopte ook niet daarvoor was het wel teveel mijn beeld. Had ik maar een goed lijf dat steenhouwen gewoon weer zou lukken dat had ik het zelf kunnen doen.
Maar hier het resultaat, het beeld staat toch wel mooi te stralen,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten