Totaal aantal pageviews

donderdag 22 januari 2015

De proefdruk is binnen. Ik heb een boekje gemaakt van mijn 4 series tekeningen/collages/schilderijen op de muziek van Moessorgski, "pictures at an exhibition". een project van het Hexagon Ensemble, die door het land optreedt en kunstenaars vraagt schilderijen te maken, die tijdens de uitvoering van het muziekstuk van Moessorgski geprojecteerd worden. Met daarbij een tentoonstelling. Nou die tentoonstelling is van 3 t/m 8 februari 2015 in het Kulturhus in Epe, stationsweg 25 te Epe, en op 5 februari is aldaar het optreden. Ik heb 2 series ingelijst, en 2 series in een doosje, als er voldoende plek is wil ik graag de 2 series aan de wand. en daarnaast is er dus het boekje. Judith Schmidt heeft de prachtige opmaak verzorgd, www.whodith.nl
Een hele prettige samenwerking, en gelukkig heel flexibel, want toen het al bij de drukker lag, kreeg ik een belangrijke ingeving voor een toevoeging, die hebben we dan op het laatst er toch nog ingevoegd, super!
En nu de proefdruk,
het papier moet iets dikker, maar verder wordt het goed, volgende week is het boekje te koop voor
 € 25,-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten