Totaal aantal pageviews

woensdag 4 december 2013

Wat vliegt de tijd,
ik dacht dat ik het na de expositie in Den Bosch een beetje rustiger zou krijgen,
nee, eerst was er nog de expositie in Munster, daar hingen mijn slierten met tekeningen in het prachtige trappegat in het Ateliergebaude aan de Schulstrasse.

Dan s er toch weer voldoende tijd geweest om beeldend te werken na 11 november. Waar is die tijd dan aan op gegaa? Ik heb een fotoboek samengesteld van mijn werkstukken in 2013. Aha, ja daar zit het hem in, ik heb gedaan alsof het jaar er al op zat, dus nieuwe werkstukken kunnen er niet in, haha.

Ik heb natuurlijk nog wel gewerkt voor de tentoonstelling van 30 november in Kunsthuis KEK in Epe, waar we met 10 kunstenaars de 222 sigarenkistjes verwerkt hebben in het thema "Out of the Box". Hier de werkstukken die ik gemaakt heb:


































daarna heb ik nog voor de boekenclub het boek Tonio van A.Th van der Heyden verbeeld:

tja, geen foto gemaakt, en doordat ik alles wat op de tafels lag in dozen gedaan heb, en nog niet geselecteerd,
kan ik die nu niet zomaar even erbij pakken,

verder heb ik 2 bronzen beelden in Zutphen van een sokkel laten voorzien, die staan er nu ook prachtig bij:









Ook kwam er nog een verzoek langs om 3 ingelijste werken in te leveren bij het Kunstenlab voor een verkooptentoonstelling bij boekhandel Praamstra, ook dat is gedaan.
En natuurlijk nog een sinterklaasgedicht schrijven en een surprise maken, die op 1 december klaar moesten zijn, en dus inmiddels al geschonken zijn.

mmm, al met al heb ik geloof ik niet stil gezeten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten