Totaal aantal pageviews

woensdag 6 november 2013

Voor ik weer doorga met het weergeven van de tekeningetjes, eerst even een impressie van de expositie in de St.. Jorisstraat 30 in Den Bosch, waar ik met Afke Schenkelaars, Carola Mokveld, Liesbeth van Bakel, Shirley Ferrini en Sandra van de Griendt heb geëxposeerd.
De samenwerking was super, en voor herhaling vatbaar. En de expositie is goed bezocht. Ik vond het heerlijk om mensen te ontmoeten, ze te vertellen over mijn werk, en om de klasgenoten van de Kopse Hof uit 1982 weer te ontmoeten, het leek wel een reünie. Bijzonder om elkaar 30 jaar later weer te zien.
De uitdaging bij het inrichten zat hem wel in de enorme grote ruimte, het prachtige oud industriële karakter. Mijn grote werk werd er klein. We konden goed de werken op elkaar afstemmen, en ik ben erg tevreden hoe we de ruimte ingericht hebben.

de geregen tekeningen zijn van mij.
Hier opening de tentoonstelling, met naast mij de andere kunstenaars.


En voor elke kunstenaar heb ik een gedicht voorgedragen uit het gedichtenkistje Loslaten, dat ik bij het werk vond passen.
Hier draag ik een gedicht voor bij het werk van Shirley.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten