Totaal aantal pageviews

zondag 20 oktober 2013

Ik heb net een waardebon gekocht van Albelli, een fotoboek maker, met het idee dat ik straks de tekeningen die ik de laatste tijd produceer in een boek af te laten drukken. Voor de originelen heb ik gisteren een kistje gemaakt van triplex, 36 x 26 cm, nog een heel gepruts om die goed in elkaar te zetten, met het nietapparaat nietjes schieten in die dunne zijkanten, dat viel niet mee, maar het is al met al een mooi kistje geworden. Deed me denken aan kistjes die mijn moeder vroeger had liggen in de houten hutkoffer, op de overloop, daar zaten toen witte communie-handschoentjes in. Ik moet er nog een lint in maken zodat de tekeningen er niet alleen in kunnen maar ook uit. Hij is namelijk 10 cm hoog, en heeft weinig speelruimte om met je vingers aan de zijkant langs de tekening te gaan om hem te pakken.

Hier het vis-kastje dat ik op 9 oktober maakte, ik loop 11 dagen achter met de tekeningen, maar dan heb ik ook wat speling voor als ik niets maak.



en dan nog een 3-D vlak,
ik geloof dat het verpakkingsmateriaal was van mijn I-pad,
het geeft een mooi lichtinval,
of dit op de foto ook tot zijn recht komt, tja,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten