Totaal aantal pageviews

donderdag 13 juni 2013

Vandaag bij Nelleke in haar atelier gewerkt. Ik zette een witte laag acryl over een laag oostindiche inkt heen, om vervolgens een lijndruk erover heen te zetten,
maar ik zag in het wit een kikkertje, die heb ik toen getekend, en er kwam een groot insect bij het prinsenkikkertje op de bamboestengel zitten.
Ze raakten al snel in een intiem gesprek. Het kan zo uit een boek van Toon Tellegen komen of moet ik zeggen dat het zo een verbeelding van een verhaal van Toon Tellegen zou kunnen zijn.


en daarna heb ik nog een tekening gemaakt en dat werd deze hond, dat is ook wel wonderlijk want toen ik gisteren aan het kleien was kwam er ook al een hond tevoorschijn. Ik heb nog wat moeite met hoe de poten lopen, hoe de voet aan beweegt, dus dat vraagt nog even wat studie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten